god´natt

sitter hemma hos pappa i nya huset just nu .. Grymt mysigt hus :)  bah älskart det.. o spec rummet som ska bli mitt.. kommer bli så nice när ja får måla det som ja vill ha det : )) wiihuu ..
Men så hände det ju saker lite tidigare idag som man kanske inte är så glad över.. men de är ingeting som behöver skrivas här :)
Nu ligger Hampe (hunden) här i soffan breve mig utsträckt så lång han bara kan bli , och ligger på ryggen och sover.. så han har tagit upp typ hela soffan, så ja får sitta här längst ner i hörnet på soffan och kura ihop mig för att få plats. hahahah bortskämda hundjäkel =)
men nu ska jag gå ner i mitt rum och inviga sängen , vänta ett telefonsamtal & Sova :)


GOOODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0