HEJ HOPP !

Tillbax i lägenheten nu då, varit på utvecklingssamtal ;p så mamma och pappa har varit här en stund , skönt o träffa dom lite igen:) känns som eivheter sen sist, även fast de va i helgen. saknar dom så grymt mycket om veckorna :(
& Nu kommer det bli ännu värre att åka hem på helger .. Aa ni som vet, ni vet varför ! SJUKT jobbig.
menmen, bara bita ihop :)
Stockholm med klassen snart också, det längtar jag efter :)
Måste inhandla lite julklappar också, men vad ska man köpa ? ;o
Ica vet jag redan va hon ska få.. det är redan fixat och klart, så hon har verkligen nånting att längta efter vill ja lova :)

  • Ullared  om typ 2 veeckor också, mamma, patrik, sara jag, & Ica ?:) det kommer bli great !
  • Och nu vill ja åka till Thailand. :)
  • Nu blire solarium & sen en varmkopp chocklad och en lussbulle. MUMS !

Kommentarer
Postat av: ica

en gummisnopp?:$

2009-12-01 @ 19:34:33
Postat av: Sara L

Självklart bruden!

2009-12-01 @ 19:48:13
URL: http://saruupullan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag vill också till Ullared. Hoppas allt är bra. Kram

2009-12-01 @ 20:59:33
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0