3 dagar kvar !

Ojdå, glömmer bort den här förbaskade bloggen, blir inge skrivande här inte ;$
menmen. nu  har vi iaf bokat resan till Thailand, & på lördag åker vi ! WIIIIIIIIIIIHUU
Fan så underbart det ska bli, sol & bad i 2 veckor. mums :)
mamma,pappa & jag som åker :D   hääärligt ..
Men stackars lilla Ems som får va själv i skolan i 2 veckor, :(( sry stumpilistumpan :((
Men nu ska jag tvätta lite kläder, och börja packa lite små saker. & försökta hitta min laddare till kameran, hmm undra vart den kan vara ;s


GE MIG LÖRDAG NU !

Kommentarer
Postat av: S

Tja! Vadfan, avis jag blir :/ Grisar på er! Men jasså, ska pappa Janne med? (: Är det bra mellan dom nu? :) <3

2010-01-06 @ 22:12:49
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0